Jump to content

(waarschijnlijk) gestolen boot gevonden


Maus

Recommended Posts

Heren,,

 

Ik ben lang niet actief geweest echter vandaag wel nadat mijn boot vanochtend gestolen is en leeg teruggevonden heb ik ook de dader gevonden. Die was in de Rotterdamse Schie aan het varen, volgens omwonenden al langer en op bizarre tijden (nacht, vroege ochtend).

Mijn boot is voor de deur, onder het slaapkamerraam weggehaald, vanochtend om half 7. Slot doorgeknipt en al peddelend is hij ermee vandoor gegaan. De boot had ik binnen 20 minuten nadat ik hem mistte al gevonden, de dader en inhoud van mijn boot tegen het einde van de middag tussen Delft en Rotterdam.

 

Onderstaande boot is 'van hem', maar misschien dat iemand nu zijn boot tegenkomt hier..

DSC_0496_zpsdejgizhw.thumb.jpg.cf90b5da4

 

DSC_0493_zps2egb6eqv.thumb.jpg.fa682b231

 

IMG-20160618-WA0009_zpsrmyxvhro.thumb.jp

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

volgens het papiertje op foto 3 is zijn motor kapot .. dus hij zal er nog wel ergens liggen ...maare oom agent ingeschakeld of drijft hij nu ergens op zijn buik ?

 

Link to comment
Share on other sites

Goed werk Maus!!

Adequaat gereageerd. Top 

Link to comment
Share on other sites

Stadsnomade bootje lijkt het.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hij drijft nog steeds in de schie tussen delft en rotterdam. De 'eigenaar' heeft hem nog niet meegenomen. Motor is defect want hij kwam aangelopen met een schroef en accu... Hij is er echter niet ver mee gekomen, oom agent heeft hem meegenomen. Bootje ligt nu al weken vol te regenen en zal een dezer dagen wel met een grijper opgehaald worden..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...