Jump to content

nionwa

Recommended Posts

Ach wat zal ik daar opzeggen

Je kan het niet iedereen naar zn zin maken

Wel jammer dat hij geen Evinrude dealer, andere kant had ik geen evinrude moeten kopen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 180
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NEANDERTHALER

    31

  • nionwa

    16

  • Sprintje

    12

  • Skippy

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben super tevreden!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

vandaag mn fishfindert binnengekregen voor de fletchert. zat er een rood,zwart en een grijs draadje, weet ik veel waar die grijze voor is, ff ed gebeld en het was weer duidelijk. zal best wel in de papierwinkel die je erbij krijgt beschreven staan maar dat lees ik nooit. voordeel weer bewezen van een webwinkel/fysieke winkel met een mannetje die er ook nog wat vanaf weet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hier recent ook weer een bestelling gedaan. Even een mailtje wat ik nodig had en kreeg zo de boodschappenlijst retour.

1 artikel liet op zich wachten omdat het onderweg was. Keurig gebeld met de vraaG of het eerste deel verstuurd moest worden. 

Alles origineel en paste weer perfect. Motor loopt (en koelt)weer als een tiet.

Link to comment
Share on other sites

Lijkt wel reclame:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

edje handelt zn zaakjes strak af, heb het ook ervaren met de fishfindert. als die er een zooitje van maakt zou ik het hier ook vermelden

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Weer supersnelle levering alles perfeckt gegaan  Ed Doet wat hij zegt:yes_new::duim:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Komt Ed nog op het forum? 9 jan een PM gestuurd, maar heeft hij nog niet gelezen.  Op vakantie?

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft vanochtend nog een prachtige raceboot te koop gezet.:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Je zou hem natuurlijk ook gewoon een email kunnen sturen info@nionwatersport.nl of even naar de zaak bellen.

Link to comment
Share on other sites

27 minuten geleden zei Willem:

Je zou hem natuurlijk ook gewoon een email kunnen sturen info@nionwatersport.nl of even naar de zaak bellen.

Echt? ???

Link to comment
Share on other sites

had hem eergisteren nog aan de lijn en klonk naar mijn inziens gewoon normaal over, misschien wordt hij het ouwewijfuhforum af en toe zat?, zijn meer dealers die dit forum niet kunnen waarderen:smiley:

Link to comment
Share on other sites

Klopt

Link to comment
Share on other sites

18 uur geleden zei Arnold:

had hem eergisteren nog aan de lijn en klonk naar mijn inziens gewoon normaal over, misschien wordt hij het ouwewijfuhforum af en toe zat?, zijn meer dealers die dit forum niet kunnen waarderen:smiley:

denk dat Ed af en toe moet werken Arnold

Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei Slobber 1:

denk dat Ed af en toe moet werken Arnold

zou het?

ik dach altijd “wel of geen baard bij nion altijd plek uiteraard” 

Link to comment
Share on other sites

ed is verslaafd aan ons forumke, en aan de members die bij hem spulletje komen kopen :smiley:

Link to comment
Share on other sites

ach er zullen wel meer tevreden klanten zijn, anders kan zo’n forum als dit erg hard tegen je werken.

Link to comment
Share on other sites

Een ontevreden klant verteld zijn ervaringen aan 10 mensen. Een tevreden klant aan 3. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben al jaren klant bij Ed.....ik bel altijd....binnen twee dagen mijn spullen in huis !! :duim:

En binnen 24 uur heeft hij het geld op zijn rekening.....:happy:

Link to comment
Share on other sites

ja , maar ook voor raad en daad meestal snelle reacties ....

 

Link to comment
Share on other sites

Kom er al jaren, koffie is ook goed, volk wat er rondrijd met ene wielstoel gaat ook nog wel , alleen luisteren die slecht en catering bier valt tegen laatste tijd, :closedeyes:..

Voordeel is, Nion watersport oftewel meneer Ed, is iemand die achter de schermen vreselijk veel info aan members geeft, regelmatig komt daar ook een product verkoop uit voort,  doch echter ook zeeer regelmatig niet, echter hij blijft wel info verstrekken zowel op forum als achter de schermen,  als je dan weet hoeveel pm berichten , appies, mail, en facebookchat berichten en  telefoontjes er per dag heen gaan , dan kan het natuurlijk gebeuren dat er wel eens één tussen door glipt, of dat hij om 9 uur 's avonds denkt zak allemaal maar in de str..t.... 

Dat flikt hij zelf bij mij de bengel, :wacko:...

 

Maar mocht je niet direct een antwoord krijgen, of de dag erop, waag er eens een mail aan, of misschien zelfs als je dat niet te eng vind een telefoontje. :10604:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hij was laatst nog druk aan het werk.... dus geen tijd op dit forum rond te hangen :smiley_finger: 

IMG_20170120_152424.jpg

Edited by Skiron
Link to comment
Share on other sites

Stel je voor , die Mr Ed gaat zelfs internationaal ?! Die geeft advies aan Belgen ... ?

En die tevreden Belgen worden dan klant en rijden liever 2h ver dan hier plaatselijk bedot te worden.

Zoals eerder verteld hier , maken we dan maar aan 3 mensen positieve reclame die dan ondertussen ook alweer super tevreden klanten geworden zijn. Al is het dan maar on-line via de webschop. ?

 

Link to comment
Share on other sites

Goede Wijn hoefd geen krans :wink:

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Obelix:

Stel je voor , die Mr Ed gaat zelfs internationaal ?! Die geeft advies aan Belgen ... ?

En die tevreden Belgen worden dan klant en rijden liever 2h ver dan hier plaatselijk bedot te worden.

Klopt als een bus! Vooral dat laatste erger ik me enorm aan in ons BE landje

Link to comment
Share on other sites

Het enige minpuntje wat ik dan als Belg kan bedenken aan Mr Ed is dat hij zo,n vreemd taaltje spreekt? :blush: Maar dan stuur je een mailtje en kun je gewoon met ondertiteling werken :473:

 

Link to comment
Share on other sites

ed babbelt ook met zachte ggggggg, hij zal hooguit geen amaaaai en pintje zeggen

hij verkoopt oa aan gruningers, rotterdammerts en belguh, vindt ik toch knap

Link to comment
Share on other sites

22 minuten geleden zei Obelix:

Het enige minpuntje wat ik dan als Belg kan bedenken aan Mr Ed is dat hij zo,n vreemd taaltje spreekt? :blush: Maar dan stuur je een mailtje en kun je gewoon met ondertiteling werken :473:

 

Mister Ed is een dealer waar je van op aan kunt. Altijd meedenken en leveren volgens afspraak. Met mijn diesel heb ik er ff niet heel veel meer te halen, maar als ik weer bbmotor heb met een rubberenboot dan is het weer de place to be. 

En zoals ik net vond op het wijde web heeft hij ook nog een eigen show gehad vroeguh op tv:smiley:

hqdefault.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Op ‎2‎-‎2‎-‎2018 om 17:07 zei NEANDERTHALER:

Kom er al jaren, koffie is ook goed, volk wat er rondrijd met ene wielstoel gaat ook nog wel , alleen luisteren die slecht en catering bier valt tegen laatste tijd, :closedeyes:..

 

 

Bier wasda? vies stink bier, hoe laat zaterdag? :peace:

Link to comment
Share on other sites

5 uur geleden zei Slobber 1:

Bier wasda? vies stink bier, hoe laat zaterdag? :peace:

 wij waren er heel de dag , en waar was jij ?

 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei NEANDERTHALER:

 wij waren er heel de dag , en waar was jij ?

 

Ik moch nie uit mijn hok

Link to comment
Share on other sites

46 minuten geleden zei Slobber 1:

Ik moch nie uit mijn hok

Lag je aan de ketting? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ik ben op het gebied van buitenboordmotoren echt een leek (pas net in bezit). Zaterdag over een week breng ik mijn ribje bij Nion, is er dan ook nog ruimte een klein beetje uitleg te krijgen over de bbm bijvoorbeeld als ik hem ophaal?

Link to comment
Share on other sites

wij organiseren er even ene meeting met BBQ krijg je van 50 man uitleg oke. :8823:

Link to comment
Share on other sites

17 minuten geleden zei NEANDERTHALER:

wij organiseren er even ene meeting met BBQ krijg je van 50 man uitleg oke. :8823:

:8823:

Link to comment
Share on other sites

Daar was ik al bang voor. :-) 

Link to comment
Share on other sites

Haha. Daarom ging het er mij meer om dat je een beetje uitleg krijgt over wat er vernieuwd/gebeurt is tijdens de beurt...

Link to comment
Share on other sites

41 minuten geleden zei arjandg:

En alle 50 weten ze het beter :1297::sFi_slapfight:

 

:smiley_lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Vanmiddag pakketje PU Stolz rollen, spatlappen en een spuitbus yamaha bleuish grey verf binnengekregen.

Overzichtelijke webshop, erg makkelijk zoeken voor motor onderdelen/accesoires per merk en type.

Snelle levering, en keurige informatiestatus van de bestelling per e-mail.

Kortom Super!!

Link to comment
Share on other sites

frank :duim:

Link to comment
Share on other sites

Topic.thumb.jpg.176a296a27647e6258e8afd34de3e2fb.jpg     Donderdag besteld via WhatsApp...Vrijdag in huis! :duim: Zeer snelle leveringen...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Gisterenmiddag een bestelling van een stootlijst gedaan bij nion , tot mijn grote verbazing deze namiddag reeds levering in België gehad :peace::duim:

van service en snel handelen gesproken !

topservice!

enne , neen , ik heb geen aandelen bij hun :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...