Jump to content

Goedkopebootverzekering.nl


Zoutwater-slurpie

Recommended Posts

Toppie Johan, hoor je het Johan ze vinden je goed.... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NEANDERTHALER

    74

  • Skippy

    22

  • DannyE

    20

  • Jeanke

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

wie moet ik contacteren voor een contract offerte/afsluiten?

Link to comment
Share on other sites

je kunt gewoon het nr bellen op de website, in gesprek ff aangeven wat je wilt. Vervolgens zal je gevraagd worden de vereiste merken, namen en nrs aan te leveren per mail plus evt ingangsdatum en komt het helemaal goed :biggrin:

gr,

marcel

Link to comment
Share on other sites

Het is even een beetje doorklikken, maar het kan geheel online....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ok heb net alles aangesloten via internet. hopelijk is alles in orde, zal morgen bellen, want wil zeker zijn wat mijn deklking inhoudt, diefstal en wat de voorwaardes zijn, want de trailer heb ik ook meeverzekerd, maar hier heb ik al een SCM gekeurde slot voor, maar nog niks voor de boot.....

Ben nog altijd op mijn registratie papieren aan het wachten, dus ook mijn registratie nummer, dus heb "voorlopig onbekend" ingevuld bij nummer :cool2:

Link to comment
Share on other sites

Watersportverzekering heeft nu ook een eigen belgische website en tussenpersoon, ben even met Johan aan het babbelen geweest voor onsche vlaamsche members, is dus geregeld, johan zal zich er komende tijd wel over uitweiden, had nu even andere minder leuke dingen aan ze hoofd. :closedeyes:

http://www.goedkopebootverzekering.nl/premie-berekenen-en-afsluiten

Link to comment
Share on other sites

ik ben via de belgische pagina gegaan, dus het zal wel goed in orde komen.

ik wist alleen niet welke dekking ik had, kon kiezen uit aansprakelijkheid, basis of uitgebreid. ik heb uitgebereid gekozen met 250€ eigen risico, en met trailer dekking, dus neem ik aan dat diefstal wordt gedekt, zo niet zal ik dat een deze horen van hem

Link to comment
Share on other sites

Komt best goed. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Watersportverzekering heeft nu ook een eigen belgische website en tussenpersoon, ben even met Johan aan het babbelen geweest voor onsche vlaamsche members, is dus geregeld, johan zal zich er komende tijd wel over uitweiden, had nu even andere minder leuke dingen aan ze hoofd. :closedeyes:

http://www.goedkopebootverzekering.nl/premie-berekenen-en-afsluiten

:duim:

Link to comment
Share on other sites

ook net ff de bootverzekering afgesloten bij johan , nu ff wachten op de bevesting anders mag ik het weekend niet mee van baardmans haha

Link to comment
Share on other sites

heb net alles binnen gehad en heb even gebeld om te kijken hoe en wat kwa diefstal en ze waren redelijk vaag, maar ik heb uitgebreid dekking dus zit dat er wel in.... zal wel goed komen zeker? :17428::17428:

nu maar wachten op mijn registratie bewijs en dan is den deze helemaal klaar voor 3 weken spanje met de boot :vaar::ribbing::cool2:

Link to comment
Share on other sites

ik heb ook alles binnen , nu alleen nog even horen welke sloten er op moeten

Link to comment
Share on other sites

Als ze SCM gekeurd zijn is dat voldoende wisten ze mij te vertellen. Ik had ook gevraagd ivm beveiliging tijdens de nacht met in de haven in spanje op vakantie en hij zei dat ik niks specials moest doen...

nu alles afdrukken en in een map steken... het ging veel makkelijker dan ik dacht, misschien te gemakkelijk?

Link to comment
Share on other sites

Heren, we hebben een topic over sloten en dergelijke, laten we het hier op verzekeringen van Hiemstra houden graag,

en skippy het gaat zo makkelijk omdat Johan ook altijd boten heeft gehad en nog heeft die weet hoe het moet.

Link to comment
Share on other sites

Jawel, de Ghostbuster is ook verzekerd vanaf heden, en wel bij Johan.

Goede prijs hoor, en makkelijk geregeld :duim:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat ik eens met Johan moet gaan praten over een bepaalde, vergoeding :smiley::smiley:

Link to comment
Share on other sites

premiekorting? jouw boot vaart toch niet :emo_1:

Link to comment
Share on other sites

die is NIET uit de verzekering geweest hoor Mathijs, stel dat in de fik had gegaan met maken..heeft continu volledige dekking gehad. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

jawel maar het risico op waterschade is momenteel minimaal, mag wel een beetje korting op de premie dan he? :smiley:

Link to comment
Share on other sites

geen risico op waterschade, wel op dirkschade. :biggrin: moet bijbetalen.. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

daar heb je weer een punt, in het water kan Dirk er niet bij :whack:

Link to comment
Share on other sites

Ook afgesloten, lekker snel en makkelijk! Top

:ribbing:

Link to comment
Share on other sites

kan je ook een speedbootje verzekeren ?? ik zie alleen motorboten staan ?? en als je hem in kroatie gebruik en laat wat heb je dan nodig qwa verzekerering ?? :blush::17428::17428:

Link to comment
Share on other sites

speedboot = motorboot ;)

Link to comment
Share on other sites

Tenzij het snelle roeiboot is...

Link to comment
Share on other sites

Heb jij teveel helium gesnoven Lex? :blush:

Link to comment
Share on other sites

ropje ja maar een motorboot hoeft nog geen speedboot te zijn zeker niet voor de verzekering vandaar de vraag :9616:

Link to comment
Share on other sites

En daarom is oom johan er zo goed in dei zeikt niet :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

ja oke maar als er echt wat gebeurd en onderzoek komt ??? ben je dan wel goed verzekerd ?? daar gaat he om toch en niet alleen goedkoop !! dat is altijd beter goedkoop maar moet wel juist en goed zijn toch maar heb nog niets gehoord :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ome johan is gewoon goed en niet gewoon goedkoop, :biggrin: Als jehet bij Johan regeld en er staat niet specifiek speedboot bij dan kun je er van uit gaan dat het goed is :wink:

Link to comment
Share on other sites

kan je ook een speedbootje verzekeren ?? ik zie alleen motorboten staan ?? en als je hem in kroatie gebruik en laat wat heb je dan nodig qwa verzekerering ?? :blush::17428::17428:

Krijg ieder jaar netjes een verzekeringsbewijs voor het buitenland toegestuurd

Heb al mijn verzekeringen inmiddels bij hiemstra lopen

Link to comment
Share on other sites

Heb ook contact gehad met hen. Snel geholpen wat ik wel jammer vind is dat deze verzekeraars zowel een disselboomslot alsook een wielklem als eis hebben tijdens transport van de boot. Dit is gewoon heel erg lastig met de korte stops onderweg. Ik snap dat dit s'nachts wel een vereiste. Verder is de dekking van mijn huidige verzekering gelijk aan die van Johan en is er een minimale prijsverschil van 2-3 euro p/m.

Link to comment
Share on other sites

Hoewel het lastig is is het wel goed begrijpen, iemand pikt je boot aan en is weg, bedoel dat is gewoonweg niet te verzekeren.

Je kan natuurlijk altijd de gok nemen, je verzekering doet het alleen niet voor jou.

Link to comment
Share on other sites

Tijdens de reis naar FR loop ik alleen bij me auto en trailer weg om brandstof af te rekenen en dan nog zie ik hem staan als ik bij de kassa ben. Verder hang ik in of rond de auto/ trailer.

Als ik soms zie dat mensen zelfs durven te slapen in een caravan langs de autoroute heb je echt lef, het is er gewoon niet veilig.

Disselslot heb ik tijdens de rit gewoon op de dissel zitten, ook al heb ik eens begrepen dat dit in FR weer niet zou mogen ivm brandweer en politie en het niet af kunnen koppelen wanneer nodig :blush:

Link to comment
Share on other sites

in NL ook niet naar mijn weten om dezelfde reden.

Link to comment
Share on other sites

Heeft iemand een link waar deze regel is opgenomen...?

Link to comment
Share on other sites

Ik weet alleen dat het op sommige sloten zelf staat kan er nergens een wets artikel bij vinden, zal dus wel weer zo een bakerpraatje zijn. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Heb ook contact gehad met hen. Snel geholpen wat ik wel jammer vind is dat deze verzekeraars zowel een disselboomslot alsook een wielklem als eis hebben tijdens transport van de boot. Dit is gewoon heel erg lastig met de korte stops onderweg. Ik snap dat dit s'nachts wel een vereiste. Verder is de dekking van mijn huidige verzekering gelijk aan die van Johan en is er een minimale prijsverschil van 2-3 euro p/m.

Ik wil op mijn bericht even terug komen. Kreeg snel antwoord van Johan. Overdag tijdens transport is een disselboomslot voldoende. S nachts met extra wielklem. Op bericht van mijn huidige tussenpersoon ben ik nog aan het wachten. Na de vakantie mijn verzekering omzetten dus!!

Link to comment
Share on other sites

:biggrin: toppie dus. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet alleen dat het op sommige sloten zelf staat kan er nergens een wets artikel bij vinden, zal dus wel weer zo een bakerpraatje zijn. :biggrin:

ik heb het bakerpraatje gehoord van de brandweer, die zeggen het heel simpel: het wrak moet gestabiliseerd worden voordat de ambu-jongens er bij kunnen, afkoppelen van je trailer kan daar een onderdeel van zijn.

Het ophalen van gereedschap om je slot los te knippen kost extra tijd, tijd = belangrijk als je dood ligt te bloeden :wink:

Ik haal hem er dus af, zet hem er op als ik het spul even onbeheerd laat. Kleine moeite. :duim:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem er nooit op zitten als ik rij.. :biggrin: en de jongens van de brandweer kunnen dat inderdaad wel zeggen echter het is geen wet, daarbuiten, denk jij echt dat je een trailer af kunt koppelen als dat ding op ze kant ligt, die dikke spantenknipper is sneller door de koppeling heen dan losmaken ervan. :smiley: ...

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem er wel op zitten tijdens het rijden. Is een extra beveiliging (naast het losbreekkoordje) dat de brandweer in actie moet komen omdat de trailer loskomt van de koppeling.

Affijn, allemaal lekker OT . . . ( not ) :-)

Edited by scubaqua
Link to comment
Share on other sites

Mooi , ik dacht dat het officieel niet mocht en deed het toch, dat gehannes met die sloten en sleutels.... 1 trailer 2 aanhangers, om gek van te worden.

Maar ik was dus niet eens in overtreding. :biggrin:

Ik heb hem er wel op zitten tijdens het rijden. Is een extra beveiliging (naast het losbreekkoordje) dat de brandweer in actie moet komen omdat de trailer loskomt van de koppeling.
Affijn, allemaal lekker OT . . . ( not ) :-)

OT = Oude testament ? :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet alleen dat het op sommige sloten zelf staat kan er nergens een wets artikel bij vinden, zal dus wel weer zo een bakerpraatje zijn. :biggrin:

Dat vermoed ik dus ook...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...