Jump to content

Goedkopebootverzekering.nl


Zoutwater-slurpie

Recommended Posts

Op de gebruiksaanwijzing van het slot wat ik pas nieuw heb gekocht ( goedgekeurd huisjesmodel) staat alleen:

'' Niet rijdend gebruiken omdat dit schade kan aanrichten aan de rubberen afdekhoes om je oplooprem''

In eigen woorden vertaalt :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NEANDERTHALER

    74

  • Skippy

    22

  • DannyE

    20

  • Jeanke

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo Gisteren mail gestuurd vandaag keurig antwoord met kosten overzicht super geregeld bij deze zoutwater vaarder,Gaan we hem maar weer is verblijden :8809:

Edited by jovoo
Link to comment
Share on other sites

ik ga johan morgen ook maar weer ff bellen , het nieuwe scheepje moet ff overgezet worden

Link to comment
Share on other sites

Zo Gisteren mail gestuurd vandaag keurig antwoord met kosten overzicht super geregeld bij deze zoutwater vaarder,Gaan we hem maar weer is verblijden :8809:

Die gaat gelijk op vakantie denk ik of doe je M wa? :-)))

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Johan, je hebt PM.

Heb niets gezien :tongue::17428:

Alles netjes geregeld mijn praam nu ook geheel en goed verzekerd bij Johan Naamgenoot moet dus wel goed zijn :8809:

Link to comment
Share on other sites

:smiley:

Ik heb een offerte gevraagd bij Johan, maar die zal het wel een beetje druk hebben met de Terschelling meeting :biggrin:

Ik wacht vol spanning af :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En weer een klant erbij......m'n huidige verzekering kon de scherpe premie niet meer aanbieden wat ik op m'n vorige boot had. Was niks mee te doen.... Na een offerte en tel contact met johan heeft hij een mooi aanbod gedaan.

Bedankt johan.

Link to comment
Share on other sites

Johan.......... je moet toch je gezicht weer eens laten zien op een meeting hoor, je heb nu wel erg veel klantjes via het forum :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Johan.......... je moet toch je gezicht weer eens laten zien op een meeting hoor, je heb nu wel erg veel klantjes via het forum :smiley:

Maar stel je nu eens voor dat Johan op zo'n meeting door een ongelukkige manoeuvre schade vaart bij al zijn klanten....

gr J :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb Johan niet aan de lijn gehad, was niet beschikbaar, ook niet via mail maar heb contact met Alex. Heel erg goed geholpen, snel antwoord.

De papieren zijn nu opgestuurd voor een verzekering tijdens de bouw van ons bootje en een offerte gekregen voor als ze klaar is. Heel erg tevreden met het aangebodene en na het weekend zal ze dus verzekerd zijn.

Was even zoekwerk voor Alex, voor een Belg waarvan de boot een thuishaven in Zeeland heeft maar waar de boot in de Uk blijft staan. Kan niet meer zeggen dan dat deze jongeman heel veel moeite heeft gedaan, al onze vragen keurig heeft beantwoord en een heel erg nette prijs heeft gegeven. En er zaten een paar uitzonderlijke vragen in van onze kant, alles netjes meegenomen in onze polis.

Dankzij dat er nu ook een Belgische kant aan Goedkopebootverzekering.nl zit moet ik ook geen 21% tax betalen maar 9%.

Bedankt Alex :duim:

Edited by Jeanke
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ook net verstuurd op de site om mijn nieuwe (zeilert) te verzekeren, kwam op net geen 200ā‚¬ per jaar, niet slecht voor 9 op 3 meter ! :smiley_sunbading:

Link to comment
Share on other sites

Werkt het contactformulier op de site wel?.....

Link to comment
Share on other sites

Want?

Link to comment
Share on other sites

Anders gewoon even bellen.

Pas contact opgenomen met Johan, gelijk 3 kwartier aan de telefoon........ Uitleg is duidelijk en indien gewenst kunnen ze het nodige voor je regelen. Ze zoeken het nodige voor je uit.

Mijn boot dus maar bij ze ondergebracht en tegelijk ook maar mijn motor (Busa) en caravan bij Hiemstra verzekerd.

Kan volgend jaar de tank van de boot een paar extra vullen met de premie die ik nu bespaar, helemaal top.

Link to comment
Share on other sites

wel effe zeggen dat je via het forum komt, even bellen dan krijg je alex reek aan de telefoon die weet het wel.

Link to comment
Share on other sites

Slurp heeft het heel druk, moeilijk bereikbaar. Alex weet alles over deze verzekeringen.

Link to comment
Share on other sites

zo,

deze middag netjes de polis in de mailbox gekregen en maar meteen het bedrag overgemaakt.

ik heb er alle vertrouwen in!

Link to comment
Share on other sites

had m ook weer binnen, incasso over een paar dagen.

Goed geregeld daar... :duim:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb em nog steeds niet binnen, geen polis op papier en geen rekening. Zal wel druk zijn daar. Wel een bevestiging per mail van Alex dat ik verzekerd ben.

Edited by Jeanke
Link to comment
Share on other sites

Misschien is de postduif de pad kwijt, het is ook nog al een eind :tongue:hmmm

Link to comment
Share on other sites

Heb je wel een adres daar, of is het derde palmboom rechts en dan op de lucht afgaan? :smiley:

Ik heb em nog steeds niet binnen, geen polis op papier en geen rekening. Zal wel druk zijn daar. Wel een bevestiging per mail van Alex dat ik verzekerd ben.

Link to comment
Share on other sites

Is gewoon m'n adres in Belgiƫ.

Mijn communicatie met hen is eerder een stroeve bedoening. Pm contact met Johan hier op het forum is 1x beantwoord, daarna nooit meer, ook niet gelezen. Contact met het kantoor via email moet ik 2 of 3x een email sturen voor er antwoord komt van mijn contactpersoon en als ik bel van hier uit is mijn contact persoon meestal in bespreking. Uiteindelijk zal alles wel in orde komen en heb ik via de mail wel een bevestiging van verzekering en polis voorwaarden maar nog geen contract, geen betaling ontvangen, niks.

Dat geeft eerlijk gezegd niet zo een fijn gevoel. Tussen de aanvraag en nu zit toch al flink wat tijd.

Ik hoop dat als ik ze ooit zal nodig hebben er betere communicatie zal zijn. Het gaat uiteindelijk om flink wat centen.

We zien het wel, als alles rond is vermeld ik het hier ook :wink: .

Link to comment
Share on other sites

Vreemd want zo werken ze daar niet alles gaat altijd up to date, zal oom johan eens bellen . :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Was bij mij zo geregeld helemaal top :biggrin: Denk dat je even achter zijn broek aan moet zitten :9616::9616: :9616: AMAAIIII :473:

Link to comment
Share on other sites

Er is mij gezegd dat het druk is op de maatschappij waar mijn boot verzekerd is. Zal allemaal wel goed komen maar het is een beetje een vreemd gevoel, komt bij mij en Rebecca een beetje raar over. We gaan ut zien :blush:

Link to comment
Share on other sites

je bent een Belg die aan de andere kant van de wereld woont die zijn boot in Nederland wil verzekeren terwijl deze in Engeland ligt.

Kan ff duren denk ik, maar een beetje communicatie (status) is wel fijn inderdaad :duim:

Link to comment
Share on other sites

Je heb toch bericht gehad dat je verzekerd bent van ze.

Er is mij gezegd dat het druk is op de maatschappij waar mijn boot verzekerd is. Zal allemaal wel goed komen maar het is een beetje een vreemd gevoel, komt bij mij en Rebecca een beetje raar over. We gaan ut zien :blush:

Link to comment
Share on other sites

Slurp weet al van dit geval. Ik heb hem in kennis gesteld.

Link to comment
Share on other sites

Dat aan de andere kant van de wereld heeft er niets mee te maken Mathijs. Gaat via Belgiƫ. Een oplossing van een Belgische houder met een Nederlands geregistreerde boot die in de Uk ligt is al weken klaar en goed, aanvaard door de maatschappij, maar tussen dat en het krijgen van papieren en een acceptgiro zitten nu toch weer een paar weken. Dus dat zal waarschijnlijk wel aan de maatschappij liggen en niet aan Johan. Maar ik maak me zorgen als er geen papieren getekend zijn en niks betaald is, wat er gebeurd als er nu wat zou gebeuren.

Komt heus wel goed maar zoals je zegt, communicatie gaat gewoon stroef en dat voelt niet zo fijn. Misschien wil ik mijn premie te graag betalen :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Je heb toch bericht gehad dat je verzekerd bent van ze.

Na zelf 3x mail te hebben gestuurd met de vraag wel ja. en dat is wat ik bedoel met de communicatie gaat stroef. Ik veronderstel dat iedereen graag dingen op papier heeft Ron.

Slurp weet al van dit geval. Ik heb hem in kennis gesteld.

Top, dank je wel.

Nogmaals, ik zeg niet dat de fout bij Goedkopebootverzekering.nl ligt. Maar iedereen zegt zo snel geholpen te zijn en alles op orde te hebben, dan mag ook eens gezegd worden wanneer het iets minder vlot loopt.

Ik mag dan wel verzekerd zijn maar als puntje bij paaltje komt heb niks op papier en niks betaald. En dit is voor mij een nieuwe verzekeraar dus dan is het altijd even aftasten.

Edited by Jeanke
Link to comment
Share on other sites

Jeanke,

Alex komt er morgen even op terug bij jou.

Met onze eigen goedkopebootverzekering.nl hebben wij invloed op de voortgang en snelheid.

Jij bent niet via de poul ondergebracht maar rechtstreeks bij een verzekeringsmaatschappij omdat dit een complexe situatie was.

Ook deze verzekeraar(en alle anderen) kunnen dit niet kwijt in hun geautomatiseerde systemen en komt het op een handmatige verwerking aan.

Vorige week heeft Alex je gemaild dat de verzekeraar een achterstand in de verwerking heeft en daardoor de polis later komt. Pas wanneer de polis is opgemaakt, komt er een acceptgiro bij.

Natuurlijk ben je wel verzekerd en betreuren wij het ook dat ze niet sneller de polis kunnen opmaken. Dit was destijds de reden om het in eigen beheer te nemen. Vandaar Goedkopebootverzekering.nl.

Ik zal Alex ook even vragen om je morgen nog een keer de bevestiging van acceptatie verzekering te mailen.

Wacht morgen even af.

Johan

Link to comment
Share on other sites

@ allemaal,

Als er vragen zijn over verzekeringen, mail ze a.u.b. naar info@hiemstrafd.nl

Ik ben regelmatig afwezig en bovenstaande mail komt op kantoor aan zodat deze ook kan worden opgepakt.

Alvast bedankt,

Johan

Link to comment
Share on other sites

Hey Johan,

Ik ben er ook van overtuigd dat het niet bij jullie ligt, dat had ik al gezegd en ook Alex had inderdaad gezegd dat het probleem bij de maatschappij ligt.

Het is gewoon heel erg verwarrend dat we verzekerd zijn maar daar eigenlijk nog niets 'tastbaars' van heb. Jullie als kantoor mogen dan de beste bedoelingen hebben, als er in tussentijds wat ergs aan de hand is, weten wij niet wat de maatschappij gaat doen. Ik heb geen verstand van verzekeringen dus deze materie is allemaal Latijns voor mij. En dat hou ik het liefste ook zo :smiley:

Langs de andere kant, je zal het maar hebben, een klant die zijn centen zo graag aan jullie wil overmaken :8809:

Bedankt voor je reply, ik zie het allemaal wel verschijnen :duim:

Link to comment
Share on other sites

Kijk, daar hebben we een forum voor. Contacten zijn belangrijk in deze.

Link to comment
Share on other sites

Zie je wel dat je niet zo moet zeuren Jan je bent weer speciaal, dus dan duurt het wat langer.. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:emo_1:


:tongue:

Inderdaad, wat zouden we zijn zonder het forummeke :cool2:

Nog afwachtend..

En duurder uit! :emo_1:

Edited by bo0tje
Link to comment
Share on other sites

Van de premie ben ik inderdaad aangenaam verrast geschrokken. Bij deze mag ook duidelijk zijn dat Johan en crew hun uiterste best gedaan hebben en doen om mijn 'speciallekken' niet uit de weg te gaan en aan te pakken.

Mijn reactie kwam eerder uit het feit dat een ander member vroeg of die simulator niet werkte. Daar heb ik op gereageerd dat contact soms stroef verloopt. Van waar ik verblijf is telefoneren niet zo vanzelfsprekend en mailen schept soms verwarring. Wat voor de verzekeraar klare taal is is voor de verzekeringnemer soms niet te begrijpen.

Als je zelf niet deze materie machtig bent en daar ook niet dieper wilt ingaan is het allemaal wat verwarrend.

Och ja, ik ben gewoon een geduld loze trut en bij deze beloof ik plechtig dat het volgende bootje simpel zal zijn :smiley:

Edited by Jeanke
Link to comment
Share on other sites

ga eens met je tijd mee en "Skype "eens een beetje of zo ... lol

Link to comment
Share on other sites

Dat zou leuk zijn als je een internetverbinding hebt die zo snel gaat dat die geregistreerd kan worden bij zo een internet snelheids meter ding. Met andere woorden, Skype gaat meer niet dan wel :blush:

Link to comment
Share on other sites

lol alleen praten niet met de cam aan ......

Link to comment
Share on other sites

effe ontopic blijven dames, ik heb ook direct contact gezocht met Johan en een goed antwoord gekregen deze heeft jan inmiddels ook ontvangen. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...