Jump to content

Goedkopebootverzekering.nl


Zoutwater-slurpie

Recommended Posts

Jeanke,

Alex komt er morgen even op terug bij jou.

Met onze eigen goedkopebootverzekering.nl hebben wij invloed op de voortgang en snelheid.

Jij bent niet via de poul ondergebracht maar rechtstreeks bij een verzekeringsmaatschappij omdat dit een complexe situatie was.

Ook deze verzekeraar(en alle anderen) kunnen dit niet kwijt in hun geautomatiseerde systemen en komt het op een handmatige verwerking aan.

Vorige week heeft Alex je gemaild dat de verzekeraar een achterstand in de verwerking heeft en daardoor de polis later komt. Pas wanneer de polis is opgemaakt, komt er een acceptgiro bij.

Natuurlijk ben je wel verzekerd en betreuren wij het ook dat ze niet sneller de polis kunnen opmaken. Dit was destijds de reden om het in eigen beheer te nemen. Vandaar Goedkopebootverzekering.nl.

Ik zal Alex ook even vragen om je morgen nog een keer de bevestiging van acceptatie verzekering te mailen.

Wacht morgen even af.

Johan

Dat bedoelde ik :duim:

Toch weer keurig geregeld met aandacht voor de klant (alleen de klant ook ff tussentijds op de hoogte houden)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • NEANDERTHALER

    74

  • Skippy

    22

  • DannyE

    20

  • Jeanke

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of het klantje moet leren wat geduld uit te oefenen... :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Vandaag netjes, zoals belooft door Johan gisteren, een email gehad van Alex met uitleg hoe het werkt, dat het vervelend is voor de klant en hen zelf en de bevestiging dat de badkuip effectief verzekerd is. Dat het door verschillende, niet binnen de lijntjes verzekering die wij nodig hebben, komt. Goede communicatie nu :duim:

Ter compensatie mag ik de Boston Whaler van zijn baas heel de zomer gebruiken en krijg ik er een tankpas bij.

Of heb ik dat deel erbij gewenst :smiley_lol:

Heeft niks met geduld te maken Ron, ik die graag alles op orde heb en mijn centjes wil afdragen aan de gene waar ik schulden heb. Noem het correct zijn. Niet iedereen maakt zich zorgen waar z'n rekening blijft. Maar goed, bij deze is het opgelost, m'n vragen zijn beantwoord, ikke blij, vrouwtje blij, bootje blij, iedereen blij en ik meld het nog even als alles afgehandeld is :duim:

Link to comment
Share on other sites

wij zijn al meer als 5 jaar bij Johan verzekerd, met alles, nooit geen problemen gehad met communicatie als je Beld wordt je altijd keurig te woord gestaan het zij door Alex Loods of door Klaas.

Kort om super bedrijf!! en service :duim::duim:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vandaag opgebeld door Johan (als ik me niet vergis?)

Lastig natuurlijk met mijn project maar voor een redelijke prijs verzekerd, geen geneuzel, gewoon aankoop boot + grofweg materiaal en een klein bedrag extra voor de motor.

Heeft natuurlijk altijd meer gekost dan dat je terug zal krijgen maar denk dat het heel schappelijk is in mijn situatie.

Wou hem voor de kerst meeting verzekerd hebben en dat is dus gelukt, goede service tot zo ver. Chapeau :9616:

Link to comment
Share on other sites

:biggrin: en zo moet het :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ik heb de vanavond maar een p.m er uit gestuurd met een aantal vragen misschien stap ik wel over mijn huidige verzekering loopt af op 23-04-2015

Link to comment
Share on other sites

Altijd goed bij Johan Aad, mocht je geen reactie krijgen op je pm laat even weten als je wil. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Zal ik doen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om mijn verhaal even rond te maken, Rekening is aangekomen, gelijk betaald dus alles is rond. Bootje is nu verzekerd tijdens aanbouw, hopelijk kunnen we snel overschakelen naar de volledige verzekering, dat ligt aan de bouwer. Dank je wel voor jullie inzet, Alex, Johan en collega's :duim:

Link to comment
Share on other sites

En er is er weer een om!

Voorheen zat ik bij de Interpolis. 6,92 per maand.

Toen ik afgelopen week de polis aan wilde passen ivm nieuwe motor, ging de premie ineens omhoog naar ongeveer 34,-

Dat verschil vond ik erg groot voor van 15 pk naar 30 pk.

Vanmorgen Alex gesproken en nieuwe verzekering afgesproken.

Ga nu iets meer dan een tientje betalen!

Voorwaarden blijven ongeveer gelijk op het eigen risico na.

Dat was 0,- en wordt nu 250,- pak hem beet het premieverschil van 1 jaar.

Link to comment
Share on other sites

ik blijf herinnering mails krijgen van betaling van een maandelijks premie nadat ik na de eerste maand te hebben betaald overschakeld had naar een 1 malig betaling van de jaarlijkse premie.... krijg daar niemand vast ( 15min na de mail gebeld) en op emails reageren ze niet..... kan je dit uitzoeken Johan? stuur een pb voor meer info...

Had ook een mail verstuurd ivm wijziging polis ( boot verkocht) en ook geen reactie :(

Link to comment
Share on other sites

Ga ik regelen voor je. :duim:

Link to comment
Share on other sites

Huh werk je daar ook al? Dat moet Johan toch zelf regelen:-))

Link to comment
Share on other sites

Kortere route dan jullie. :wink:

Link to comment
Share on other sites

ok het is in orde, ipv de jaarpremie vanaf het begin van mijn polis tot 1 jaar van die datum te laten gaan, hebben ze pas de polis laten ingaan vanaf het moment dat ik de jaarpremie aangevraagd had( en dat was blijkbaar na 1 maand( en die maand ben ik nog schuldig)..... duurde voordat ik het snapte, maar uit eindelijk is het allemaal gelukt... Dus ik heb direct mijn polis opgezegd ivm een nieuwe boot dat eind feb komt en trek wat centjes terug, maar moet nog 1 maand voldaan... beetje moeilijk van hun om het niet te berekenen, maar het is zo en eind van het maand sluit terug een nieuwe polis af bij hun..

Edited by Skippy
Link to comment
Share on other sites

Mooi zo.. :biggrin: had ook al een leuke mailwisseling met ze.. :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Even ter verduidelijking, het ging fout omdat skippy niet direct naar hiemstra ze mails verzond maar naar de verzekeraar zelf, ( vind ik persoonlijk dat ze die ook moeten beantwoorden of doorspelen naar de tussenpersoon ) maar als jullie iets hebben dan altijd een mail doen naar (info@hiemstrafd.nl) dan leest Alex deze en krijg je gegarandeerd binnen een dag ene reactie.

Link to comment
Share on other sites

het zou makkelijker zijn als ze een contact pagina hebben, met email adres erbij, want ik heb gewoon een ouwe mail van hun retour gedaan, want had geen andere mail adres.... maar alles is opgelost :duim:

Link to comment
Share on other sites

Lees eens jongeman.. :smiley:


ik heb het er nu bij gezet in de eerste post maar de gegevens staan op de website, :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

vind de website van hun maar niks. kan nergens mijn inloggevens vinden ( staat niet op factuur) en als je die aanvraagt dan scheelt er iets met hun website, krijg allemaal rare text... ook bij bereken premie( wat ze hadden aangeraden aan de telefoon ) kan ik geen cijfers invoegen, dus geen boot waarde en aantal schadevrije jaren opgeven, dus ook geen premie kan aanvragen :wanker::wanker:


Lees eens jongeman.. :smiley:


ik heb het er nu bij gezet in de eerste post maar de gegevens staan op de website, :biggrin:

maar jij bent ook wel een brave mens eh :smiley:

Link to comment
Share on other sites

Voor klachten en adviezen bel.......JOHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ZE ZIJN NIET TEVREDEN.... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

kan nog altijd geen cijfers invoeren met hun website :wanker::wanker:

Link to comment
Share on other sites

Wat bedoel je daarmee?

Link to comment
Share on other sites

Als ik probeer een premie te berekenen klik ik eerst op land ( bij deze belgie) dan op het bedrag, tot 1000000, dan moet je alle gegevens invullen, bij waarde van de boot kan ik geen cijfers invullen, ook niet bij schadevrije jaren..

ik zal morgen een email versturen en zien wat voor hun het beste is

Link to comment
Share on other sites

En als je op het nederlandse deel probeert?

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nooit een boot gehad, maar ben aan het uitkijken om een speedboot te kopen.

Heb dus ook geen gedacht wat een verzekering moet inhouden.
Is dit hetzelfde als bij een auto?
Een verplichte verzekering voor derden.
En eventueel een soort omnium voor stukken (bij ongeval of zo) voor je eigen boot?

Ook lees ik van schade vrije jaren : wat moet ik hier doorgeven?
Of krijg ik hier het beste aanbod omdat ze nog nooit iets moeten hebben uitkeren voor mij?

Ook van een prijs heb ik geen gedacht, daarom dat ik eens een willekeurig bedrag van bv €15.000 wilde ingeven om te weten wat zoiets kost.
Een speedboot valt dit ook gewoon onder motorboot?
Ook blijft het scherm leeg als ik bij "premie berekenen en afsluiten, Belgisch, verzekering tot 1.000.000" klik.
Moet je hier eerst voor inloggen ?

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor moet gewoon werken , ik ga er even achteraan voor je. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Weet nog niet helemaal wat de oorzaak is maar we zijn er mee bezig om het uit te zoeken.

Sommigen kunnen er wel door komen en dus ook een aantal niet.

Mijn excuus voor het ongemak en als het niet wil, stuur dan even een mail met gegevens want wij kunnen nog wel via de site berekenen. Vergeet niet naast je forumnaam je echte naam te vermelden want ze zoeken zich hier soms een slag in de rondte om de echte naam te zoeken. Ook wel weer lol :blush: .

mailen kan naar: info@hiemstrafd.nl en bellen naar 0517-390022.

Na kantoortijd het antwoordapparaat inspreken en proberen wij zo spoedig mogelijk terug te bellen.

@ Ron, bedankt voor de info.

Link to comment
Share on other sites

Misschien is het een apple probleem, op mijn macbook, ipad of iphone lukt het niet om de cijfers in te voeren.

Ik heb zojuist een mail met alle gegevens die ik via jullie site zou ingevoerd meoten hebben..

alvast bedankt

Link to comment
Share on other sites

Voor mij is het geen probleem, omdat ik nog geen boot (op het oog) heb.

Zodra dit wel het geval is, probeer ik het nog eens en zo niet mail ik even de gegevens door.

Ook ik heb een Imac waar het niet mee lukte!

Misschien andere leden die een windows pc hebben eens even proberen en als het wel werkt bij de windows pc dit laten weten hier of aan zoutwater-slurpie.

Bedankt en samen komen we er wel uit.

Link to comment
Share on other sites

Misschien is het een apple probleem, op mijn macbook, ipad of iphone lukt het niet om de cijfers in te voeren.

Ik heb zojuist een mail met alle gegevens die ik via jullie site zou ingevoerd meoten hebben..

alvast bedankt

Ik kan er met een Mac ook niet doorheen komen

Link to comment
Share on other sites

Hallo allemaal,

Het blijkt dat de site icm met Safari niet werkt. Met Google Chrome of Mozilla Firefox gaat het wel goed.

Op dit moment is er voor Safari gebruikers nog geen oplossing. In de toekomst moet dit zijn opgelost

Het gaat dus alleen om Apple gebruikers die met Safari werken. Apple gebruikers met Chrome of Firefox hebben dit probleem niet.

Nogmaals excuses voor dit ongemak.

Johan

Link to comment
Share on other sites

verklaart veel! :8809:

Zal het eens met vuurvosje proberen dan.

Kan ik daar ook de voorwaarden ed. terug zien? wil bijvoorbeeld graag de sloten die verplicht zijn in huis halen met bijhorende papieren (indien nodig)

Ik heb nu wel sloten, maar neem aan dat er specifieke eisen worden gesteld...

Link to comment
Share on other sites

ik heb net firefox geïnstalleerd en kan nog altijd geen cijfers invoeren....

dus het ligt niet alleen aan safari.. apple denk ik :biggrin::biggrin:

heb gevraagd voor een offerte via mail, maar dat blijkt ook moeilijk te zijn blijkbaar :smiley::smiley:

Link to comment
Share on other sites

ik kon gisteren eerst ook geen cijfers ingeven, win 7 + chrome

was met de laptop, en werkte enkel met de [FN] en dan de cijfers op het klavier.

wel enkel bij de dagwaarde, de andere velden gaven geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Hoi

Ik heb zo juist ook eens getest (op Imac) met Google Chrome en Mozilla Firefox en dit werkt!

Ook zijn met dezelfde gegevens bij alle twee de browsers de prijs hetzelfde :)

Heb ook nog eens geprobeerd bij Safari, maar dit is negatief.

Link to comment
Share on other sites

Als ik mijn recente gedownload firefox opstart en safari volledig afsluit dan lukt het nog niet, net geprobeerd..... Dat ze niet moeilijk doen en mij een offerte via mail bezorgen, ik had alles kopie en plak gedaan en de cijfers zo ingevuld en door gestuurd... voorlopig geen reactie

Edited by Skippy
Link to comment
Share on other sites

en waar heb je de mail heen gedaan?

Link to comment
Share on other sites

info@hiemstrafd.nl

krijg dan als antwoord dat ik het nogmaals moest proberen via de site, liet weten dat het nog niet ging en of zij mij een offerte via mail kon geven, maar tot heden nog altijd niks ontvangen...

heb contact met Alex gehad....

Als ik deze week niks ontvang zal ik bij een andere moeten gaan want de week erna ga ik de boot ophalen en wil die verzekerd hebben tegen die tijd, want je weet maar nooit en het zou mij net overkomen dat die van de trailer afdondert of dat er iets gebeurt..

Je zou denken dat het niet moeilijk zou zijn via mail, want alle waardes van op hun website heb ik doorgestuurd

*edit - zelfs met een ouwe windows laptop kan ik het niet...

Als iemand de waardes wilt ingeven voor mij met mijn email gegevens mogen zij hun email adres doorsturen via PB en dan kan ik alles doorsturen

Edited by Skippy
Link to comment
Share on other sites

ik heb johan gebeld wacht even ze reactie af. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...