Jump to content

Beekman Pallas 520


frans1984

Recommended Posts

Hey mensen

al enige tijd geleden is onze boot gestolen 

mij was nog steeds bezig met opknappen 

stond net in de lak stootrand opnieuw aangebracht en de raampjes opnieuw gespoten 

op de foto's was de stootrand nog niet aanwezig kort na de foto's is de nieuwe rand geplaatst 

 

de vrouw was zwanger dus de boot stond op een laag pitje 

stond in Rotterdam Ommoord (bedrijven terein) aan de ketting met een disselslot achter een hek stond op een trailertje wat werk nodig had zat een lang verlichtingsdraad om de ass van de trailer heen gedraaid en de kenteken plaat houders zaten erop 

afgedekt met een zeil 

in de boot lag alleen vloerbedekking en de stuur kabel en het stuurtje zat erin en het trapje zat aan de rechter achterkant bevestigt 

 

ik heb aangifte gedaan maar de boot Had geen romp nr vanwege het opknappen dus ben bang dat hij nooit meer te achterhalen is heb van alles afgezocht internet haventjes verlaten gebieden in de hoop hem te vinden 

 

Ik schat de kans klein dat hij ooit nog gevonden word maar wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit 

zal wat foto's bijvoegen zou ik ooit een vermoeden hebben dan herken ik de boot of trailer meteen 

 

weet je iets stuur dan een berichtje alvast bedankt 

 

IMG_0315.thumb.JPG.7664d91646490b0abff4e35c648852b3.JPG

IMG_0317.thumb.JPG.e4a9be60d7b2b85283128e5600fc701d.JPG

Edited by frans1984
Link to comment
Share on other sites

er zijn altijd punten waaraan je hem kan herkennen . hou t i n de gaten maar kijk zelf ook af en toe op MP.  veel wordt tegenwoordig ook aangeboden op diverse verkoop pagina's op Facebook. zie daar ook vaak discutabele advertenties

 

Link to comment
Share on other sites

Altijd kut dit soort dingen. Mijn boot is ook een keer gestolen geweest vroeger. Was een zodiac. Lag te drogen na schoonmaken. Op grasveldje 2 meter achtdr me tuin. 2 jaar later rijd ik naar huis en huh. Dat is mijn boot op strandje... meteen gestopt en jahoor het was hem. Meteen politie gebeld. Ik had foto's enzo als bewijs. Hij was een bekende van de politie. Agent sprak hem zelfs aan bij zijn voornaam :whack:

Hoedanook. Hij had wat reparaties uitgevoer (lelijk) maar ik had me bootje terug na 2 jaar. Was zo blij als een kind dus je weet nooit. 

Als je aan oom agent punten kan opnoemen die uniek zijn of foto's hebt altijd handig. Helaas is bezit eigenendom als de ander niets kan aantonen dat hij van hem is.

Maar boot van collega van mij gestolen en teruggevonden helemaal gestript dus je kan ook pech hebben. En de dief.... ja zo was hij al.

 

Vergeet speurders.nl niet. Daar is adverteren gratis dus meer kans dat ze hem daar ol zetten.

Link to comment
Share on other sites

Er is een groep op facebook Gestolen Boten en Buitenboordmotoren waar je een bericht zou kunnen plaatsen!

Pas geleden in Amstelveen weer een sloep van 30 mille die nog geen week oud was en al gestolen was...

 

Edited by mercvrivs
Link to comment
Share on other sites

Gps tracker inbouwen is het advies, zijn zo klein tegenwoordig en ook heel goed betaalbaar.

Link to comment
Share on other sites

Len dit is een open topic. :10604:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...