bas199610 Posted August 4 Report Share Posted August 4 (edited) Goededag medeforummers, Zondag dagje wezen varen op het sneekermeer en getrailerd bij de ûtbuorren in Terherne, rond 1200 vertrokken en om 1700 waren we weer bij de helling. Bij terugkomst bleek dat de trailer achter de auto weg was... was thuis het disselslot vergeten en het gokje genomen, niet slim maar goed mensen moeten van ander mans spul afblijven! Camera beelden van picknickers (restaurantje bij de helling) is bekeken helaas niks op te zien Het gaat om een ACG Grup boottrailer 750kg ongekeurd, kenmerken van de trailer : er is een keer iemand achterop gereden waardoor de lichtbalk kapot was en we die vervangen hebben voor een lamp links en rechts die op de staven geschroefd zaten. Mocht die ergens of aan iemand te koop aangeboden worden laat het svp weten! Foto's van de trailer bijgevoegd. Gr Bas Edited August 4 by bas199610 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted August 4 Report Share Posted August 4 Heb je geen framenummer? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas199610 Posted August 4 Author Report Share Posted August 4 Voor nu nog niet, ben nog bezig met aankoop facturen ect. mocht ik meer informatie hebben zal ik het delen. De trailer is van het bedrijf van me broer (botenbouwer) normaal ligt de duarry in de haven maar met zulke dagen gebruik ik de trailer voor de rib. We zijn even de administratie aan het doorzoeken maar dat kost ook door de drukte in het bedrijf in het seizoen wat tijd.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johank Posted August 5 Report Share Posted August 5 Balen man, ik ben ook in de buurt van Sneek op vakantie zal mn ogen open houden. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEANDERTHALER Posted August 6 Report Share Posted August 6 Is open deel van het forum heren, heel de wereld kan dit lezen zonder inloggen. Deel niet meer info dan nodig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts