Jump to content

Groene Honda 7.5 4Takt Gestolen


Willem

Recommended Posts

Tja, jammer, geen nummer genoteerd, maar hij is dus groen :sSig_goodjob:

Net een weekje in Zeeland geweest, Arjan heeft de motor woensdag nog op de boot zien zitten,

rij er net langs en hij is dus weg.

Politie doet er niks mee, want ik heb geen serienummer

:th_photo:

post-158-0-95965100-1340365603_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

Mooi kut willem,kun je fluiten naar je centen dus. :sAng_badmood:

Link to comment
Share on other sites

Het gaat jou niet voor de wind Willem.

Had je er geen sloten op gemaakt dan.

Link to comment
Share on other sites

Had je er geen sloten op gemaakt dan.

Jawel, zat een slot op.

Link to comment
Share on other sites

Open topic, graag alleen info plaatsen, de rest via pm. :10604:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kwam hier gister langs,

ligt een groene boot + groene motor, aan privesteiger

helaas had geen camera bij

post-1375-0-65810000-1341471823_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Op dat stukje zullen er meerdere liggen,zijn stroop/visbootjes in schutkleur groen.

Link to comment
Share on other sites

Er zullen inderdaad zat andere motoren groen zijn gemaakt.

Het ligt ook niet meteen om de hoek bij mij, als je nou had gezien dat het een honda is....

iig bedankt Jos!

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels heb ik wel online aangifte gedaan.

Straks maar even bellen of de volgende meneer nog meer in zijn collectie had staan.

(Nieuwersluis is +- 5 km vanwaar mijn motor is gestolen)

Dief op heterdaad betrapt aan de Rijksstraatweg

04 juli 2012 | reageer | Door Ferron Wabeke , dichtbijredacteur

NIEUWERSLUIS - Bewoners betrapten woensdagochtend een man bij de diefstal van een buitenboordmotor aan de Rijksstraatweg in Nieuwersluis. De 44-jarige bewoner hield de verdachte vast totdat de politie gearriveerd was.

De politie kreeg rond 04.20 uur een melding binnen van bewoners. De verdachte verklaarde aan het vissen te zijn, maar de bewoner had gezien dat hij wat in het water had gegooid. Tevens had de bewoner gezien dat de verdachte bezig was geweest de motor te demonteren.

De agenten zagen dat er vlakbij de verdachte op de bodem een onderdeel van de motor van de boot lag.

Achter de boot van de bewoner lag een klein bootje, waarin de verdachte vermoedelijk was gekomen. Deze is in beslag genomen. Zij hielden de verdachte aan en brachten hem over naar het politiebureau. Daar is de verdachte voor nader onderzoek ingesloten.

Link to comment
Share on other sites

Inmiddels heb ik wel online aangifte gedaan.

Straks maar even bellen of de volgende meneer nog meer in zijn collectie had staan.

(Nieuwersluis is +- 5 km vanwaar mijn motor is gestolen)

Dief op heterdaad betrapt aan de Rijksstraatweg

04 juli 2012 | reageer | Door Ferron Wabeke , dichtbijredacteur

NIEUWERSLUIS - Bewoners betrapten woensdagochtend een man bij de diefstal van een buitenboordmotor aan de Rijksstraatweg in Nieuwersluis. De 44-jarige bewoner hield de verdachte vast totdat de politie gearriveerd was.

De politie kreeg rond 04.20 uur een melding binnen van bewoners. De verdachte verklaarde aan het vissen te zijn, maar de bewoner had gezien dat hij wat in het water had gegooid. Tevens had de bewoner gezien dat de verdachte bezig was geweest de motor te demonteren.

De agenten zagen dat er vlakbij de verdachte op de bodem een onderdeel van de motor van de boot lag.

Achter de boot van de bewoner lag een klein bootje, waarin de verdachte vermoedelijk was gekomen. Deze is in beslag genomen. Zij hielden de verdachte aan en brachten hem over naar het politiebureau. Daar is de verdachte voor nader onderzoek ingesloten.

Ik hoop dat je hem bij deze zal terugkrijgen, hou ons op de hoogte!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...