Jump to content

4 Mercury's Gestolen


nionwa

Recommended Posts

De politie heeft een 29-jarige man opgepakt, die ervan wordt verdacht minstens twaalf boten, vier boottrailers en een groot aantal andere nautische artikelen te hebben gestolen. Dat meldt het Korps landelijke politiediensten (KLPD). Het KLPD controleerde de man op 25 juni op de snelweg A50 ter hoogte van Renkum omdat hij met een vals kenteken reed. Op de aanhanger aan de auto bleek een gestolen boot met buitenboordmotor te liggen. In zijn auto lagen nog meer buitenboordmotoren die gestolen bleken te zijn.

Onderzoek wees uit dat de man waarschijnlijk een groot aantal boot- en buitenboordmotordiefstallen op zijn naam heeft staan. Een aantal boten, motoren en andere spullen zijn teruggevonden en aan de eigenaren teruggegeven.

In het onderzoek zijn nog vier andere mensen gehoord, die ondertussen weer op vrije voeten zijn. Justitie moet nog besluiten of zij vervolgd worden. De 29-jarige man werd gearresteerd en zit nog vast.

(ANP/Redactie)

LINK

Link to comment
Share on other sites

Diefstal motoren opgelostToegevoegd: 31 augustus 2011 - 17:25 uur

Door: Roland de Jong

SEROOSKERKE (SD) - Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft in de nacht van maandag op dinsdag in Serooskerke (SD) twee mannen aangehouden die verdacht worden van de diefstal van buitenboordmotoren.

Beide verdachten, afkomstig uit Polen en 27 en 29 jaar oud, zijn in verzekering gesteld. De mannen werden aangehouden tijdens het transport van de buitenboordmotoren.

Inmiddels heeft de Waterpolitie van het KLPD de herkomst van twee van de motoren kunnen vaststellen. Beide motoren blijken afgelopen weekend in Ouddorp gestolen. De eigenaren hadden de diefstal nog niet gemerkt en doen nu aangifte bij de politie.

De Waterpolitie onderzoekt verder de herkomst van de overige motoren en ook of de twee verdachten verantwoordelijk zijn voor andere diefstallen.

Bron www.hvzeeland.nl

Dan zou ik wel eens willen weten wat voor bus dat was. :smiley_coffee:

Link to comment
Share on other sites

Dan zou ik wel eens willen weten wat voor bus dat was. :smiley_coffee:

Waren die gasten ook van die leeftijd?

Link to comment
Share on other sites

Ze zijn lekker bezig...

Klikkerdeklik...

Islamitisch recht toepassen en de klauwen er afhakken. Ik stel zelfs voor om ze in de fik te steken, wellicht onder toeziend oog van familie, misschien helpt het.

Maar goed, zal wel 20 uur schoffelen worden of vrij uitgaan omdat het Polen zijn in Nederland :smiley_coffee:

Link to comment
Share on other sites

Waren die gasten ook van die leeftijd?

:yes_new:

Link to comment
Share on other sites

doet mij denken aan die polen die in nieuwpoort zijn opgepakt paar jaar terug

Link to comment
Share on other sites

Islamitisch recht toepassen en de klauwen er afhakken. Ik stel zelfs voor om ze in de fik te steken, wellicht onder toeziend oog van familie, misschien helpt het.

Maar goed, zal wel 20 uur schoffelen worden of vrij uitgaan omdat het Polen zijn in Nederland :smiley_coffee:

lekker ouderwets 4 en delen op het kerkplein ... [ sleepkabel om een lichaamsdeel en allemaal een kant op ...] :smiley_goodbye:

Link to comment
Share on other sites

Islamitisch recht toepassen en de klauwen er afhakken. Ik stel zelfs voor om ze in de fik te steken, wellicht onder toeziend oog van familie, misschien helpt het.

Maar goed, zal wel 20 uur schoffelen worden of vrij uitgaan omdat het Polen zijn in Nederland :smiley_coffee:

:smiley_coffee:Mark,wat zeg je nou !!

Hier in ons land lossen we dat op door met de heren een kopje thee te gaan drinken !! :yes_new: :smiley:

Link to comment
Share on other sites

:smiley_coffee: Mark,wat zeg je nou !!

Hier in ons land lossen we dat op door met de heren een kopje thee te gaan drinken !! :yes_new::smiley:

Precies, biertje happen op een meeting... :smiley:

Link to comment
Share on other sites

lekker ouderwets 4 en delen op het kerkplein ... [ sleepkabel om een lichaamsdeel en allemaal een kant op ...] :smiley_goodbye:

Precies, biertje happen op een meeting... :smiley:

Eerst biertje happen en daarna heel toepasselijk vierendelen achter de 4 grootste boten van t forum.

En om dan aan makaak zn wensen toe te komen donder je daarna de resten in t kampvuur.

Hoppa iedereen blij

Link to comment
Share on other sites

Eerst biertje happen en daarna heel toepasselijk vierendelen achter de 4 grootste boten van t forum.

En om dan aan makaak zn wensen toe te komen donder je daarna de resten in t kampvuur.

Hoppa iedereen blij

De rest nie blij want da stinkt een uur in de wind. misschien kunnen we iets me zoutzuur of ongebluste kalk :sSig_recycle:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...